Algemeen

Bedrijfsvoering in Ouder-Amstel

Bedrijfsvoering omvat alle activiteiten die de gemeentelijke organisaties in staat stellen om duurzaam te presteren en maatschappelijke waarde te creëren. Hieronder vallen onder andere personeelsbeleid, huisvesting, informatievoorziening en ICT, inkoop, en de planning en control cyclus. Een effectieve bedrijfsvoering is essentieel voor het uitvoeren van de primaire taken en bedrijfsprocessen en het behouden van controle.

In Ouder-Amstel wordt de uitvoering van de bedrijfsvoeringstaken voornamelijk verzorgd door de organisatie Duo+. Het doel hiervan is om de organisatie van Duo+ steeds verder te verbeteren in relatie tot die van de gemeente. Hierbij wordt gestreefd naar zo efficiënt en doelmatig mogelijke administratieve en beheersprocessen. Het uiteindelijke streven is naar een bedrijfsvoering van hoge kwaliteit, kostenbeperking ('beter voor minder') en verminderde kwetsbaarheid.

Voor specifieke ontwikkelingen op alle aspecten van de bedrijfsvoering wordt verwezen naar Programma 4, Bedrijfsvoering, onderdeel Overhead. Dit programma richt zich op het continu verbeteren en optimaliseren van de bedrijfsvoering om zo de gemeentelijke dienstverlening te versterken en te waarborgen.

Stel uw document zelf samen

SELECTIE

0 - geselecteerd

Direct downloaden


Volledige pdf